10.15.2025
ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΥ 2025 Δ.Τ.3
ΟΙ ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ ΕΝΟΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΑΝ ΧΡΥΣΟ.
Το Σαββατοκύριακο 11 και 12 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε ο 6ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων για το 2025.Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2025 με 82 συμμετοχές και ανοιχτές πολλές μάχες για τα Πρωταθλήματα χρονιάς.
Η διαδρομή προετοιμάστηκε τις προηγούμενες εβδομάδες από τα στελέχη του σωματείου σχετικά με τον καθαρισμό της διαδρομής ,την σηματοδότηση ,τα μέτρα ασφαλείας , κατά πολύ αυξημένα από άλλες χρονιές , τις θέσεις των θεατών και τον χώρο των pits.
Ο εξαιρετικά καλός καιρός όλο το Σαββατοκύριακο και η πολύ καλή ποιότητα του οδοστρώματος έδωσαν την ευκαιρία στους αθλητές να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους και να σημειώσουν επιδόσεις που έσπασαν τα ρεκόρ σε πολλές κατηγορίες και κλάσεις.
To Σάββατο στις δοκιμές είχαμε πάρα πολλές εγκαταλείψεις από μηχανικές βλάβες και μικροεξόδους , τόσες πολλές που δεν επέτρεψαν χρονικά να γίνει το τρίτο σκέλος.
Τα περιστατικά αυτά αντιμετωπίστηκαν όσο πιο γρήγορα γίνονταν με μοναδική προτεραιότητα της οργάνωσης είναι να αποκατασταθεί απόλυτα το οδόστρωμα για να είναι ασφαλές για την συνέχεια του αγώνα. Με αποκορύφωμα στο τέλος του δεύτερου σκέλους των δοκιμών να έχουμε μηχανική βλάβη με χυμένα λάδια κιβωτίου ταχυτήτων στο οδόστρωμα για τέσσερεις στροφές! Το Σάββατο μόνο καταναλώθηκαν επτά τσουβάλια από το ειδικό υλικό απορρόφησης λαδιών , ώστε να αποκατασταθεί το οδόστρωμα.
Στον αγώνα της Kυριακής τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα με ελάχιστα περιστατικά και ταχύτατη ροή των αγωνιστικών με αποτέλεσμα η αγωνιστική διαδικασία να κυλίσει ομαλά και να μην ταλαιπωρηθούν θεατές και αθλητές..
Από τα ξημερώματα της Κυριακής χιλιάδες θεατές κατέκλυσαν τα σημεία θέασης της διαδρομής , τοποθετήθηκαν από τα στελέχη της οργάνωσης σε ασφαλή σημεία και απόλαυσαν ήχο ,εξαιρετικό θέαμα και μάχες στο δευτερόλεπτα.
Στην ομάδα Α και στην μάχη WRC εναντίον R5 αυτή τη φορά νικητής ο Μ.Ευθυμίου μπροστά από τον Χ.Λάππα. Ανάλογες μάχες είχαμε και στις κλάσεις της Ομάδας Α.
Στην Ομάδα Ν για άλλη μια φορά ο Μ.Μπενής με Mitsubishi evo 9 μπροστά από τον Ι.Χαραλαμπόπουλο με Honda Type R.
Στην ομάδα Ε επική μάχη για ένα εκατοστό του δευτερολέπτου στα 12,8 χλμ της συνολικής διαδρομής του αγώνα με πρώτο τον Ε.Καλκούνο με BMW M3 ,μπροστά από τον Κ.Ντόφη με Ford Escort Mk2.
Στην FS επική μάχη με πρώτο τον Π.Παρθένη με Mitsubishi Evo 9 ,με διαφορά 35 εκατοστά του δευτερολέπτου από τον Ν.Παπαδόπουλο με Skoda Fabia.
Όλα τα αποτελέσματα και τις επιδόσεις των αθλητών θα τα βρείτε στο www,Infomega.gr.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμο Άργους Μυκηνών και προσωπικά τον Δήμαρχο Ι.Μαλτέζο ,και την Περιφέρεια Πελοποννήσου για την βοήθεια τους στον αγώνα μας.
Επίσης τους χορηγούς μας ,την SEAJETS , το ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ και τα λιπαντικά IADA.
Eυχαριστούμε όλους τους θεατές και τους αθλητές που τίμησαν με την παρουσία τους τον αγώνα μας
Ραντεβού του χρόνου !!!
Τα στελέχη του Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.
και η Οργανωτική Επιτροπή του Αγώνα.
www.assoaa.gr
www.achladokamposhillclimb.gr
Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.@fb
assoaa@ymail.com
ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΥ 2025 Δ.Τ.2
ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΥ 2025 Δ.Τ.2
Οι μάχες για τα κύπελλα και τα πρωταθλήματα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και του Κυπέλλου Αναβάσεων Νότιας Ελλάδας συνεχίζονται στον 6ο αγώνα της χρονιάς ,την Ανάβαση Αχλαδόκαμπου. Μία μαγευτική ορεινή διαδρομή στην Πελοπόννησο μέσα στο πράσινο, με απίστευτη θέα .
Η τώρα Π.Ε.Ο. Άργους Τριπόλεως ,μέχρι το 1991, οπότε και κατασκευάστηκε η νέα εθνική οδός Κορίνθου – Τριπόλεως και διανοίχθηκε η σήραγγα του Αρτεμισίου, ήταν η βασική οδική σύνδεση για όσους ήθελαν να διασχίσουν την Πελοπόννησο. Η θέα στον Αργολικό Κόλπο είναι μοναδική, καθώς το καταπράσινο τοπίο γειτονεύει με το θαλασσινό γαλάζιο.
Ο Αγώνας συγκέντρωσε 82 εντυπωσιακές συμμετοχές που συμπλήρωσαν όλες σχεδόν τις κατηγορίες και κλάσεις.
Oi οδηγοί θα αντιμετωπίσουν την μεγαλύτερη Ανάβαση του Πρωταθλήματος, με μήκος 6,4 χλμ , με πολύ καλή άσφαλτο και εντυπωσιακή χάραξη με τεχνικές φουρκέτες και γρήγορα κομμάτια που απαιτούν αυτοσυγκέντρωση ,ικανότητα στον χειρισμό του αυτοκινήτου και περίσσιο θάρρος.
Στην κατηγορία Ν συμμετέχουν 21 αθλητές με πολυπληθέστερη την κλάση Ν2 (11), που σε κάθε αγώνα μας δίνει έντονες μάχες στα εκατοστά του δευτερολέπτου. Μέχρι στιγμής οι Μ.Μπενής , Ι.Χαραλαμπόπουλος και Ι Φωτεινέλης προηγούνται στην βαθμολογία του Πρωταθλήματος.
Ανανεωμένη φέτος η κλάση Ν3(7) που τις προηγούμενες χρονιές δεν είχε τόσες συμμετοχές
Ακολουθεί η κατηγορία Α (14) όπου θα δούμε μάχες αυτοκινήτων WRC με Rally2 όπου παρόλη την διαφορά ηλικίας των αυτοκινήτων οι μάχες κρίνονται στα δέκατα του δευτερολέπτου. Ο Μ.Ευθυμίου πρώτος σε συλλογή βαθμών ακολουθούμενος από τους Χ.Λάππα και Α.Αντωνιου.
Στην κατηγορία Ε(25) που είναι και η πολυπληθέστερη , όμορφα αυτοκίνητα ,εξελιγμένα από Ελληνικά χέρια θα προσφέρουν θέαμα ,εντυπωσιακό ήχο και περάσματα στο όριο κυνηγώντας βαθμούς για τα κύπελλα και τα πρωταθλήματα της χρονιάς ,που είναι και η ανταμοιβή για έναν αθλητή στο τέλος της χρονιάς. Οι Κ.Ντόφης , Σ.Χατούπης και Ε.Καλκούνος η τριάδα που προηγείται στην κατηγορία Ε.
Formula Saloon(19) η κατηγορία χωρίς όρια , με αυτοκίνητα που τα ΄΄βάζουν΄΄ με τους νόμους της φυσικής. Με απίστευτες ιπποδυνάμεις , αεροδυναμικά βοηθήματα και ανατριχιαστικές επιδόσεις. Πρώτος στην βαθμολογία ο αθλητής των ρεκόρ Μ.Ηλιόπουλος με τον ‘’Κανέλλος’’ και τον Γ.Κακαλέτρη να ακολουθούν.
Συνολικά την βαθμολογία των αγώνων Αναβάσεων θα την βρείτε στο www.omae-epa.gr ,και live τις επιδόσεις των αθλητών στο www.infomega.gr.
Σας περιμένουμε να παρακολουθήσετε την Ανάβαση Αχλαδόκαμπου στην καλύτερη διαδρομή Ανάβασης του Ελληνικού Πρωταθλήματος και να απολαύσετε θέαμα ήχο και αθλητικές επιδόσεις για ρεκόρ.
Παρακαλούμε τους θεατές να ακολουθούν τις υποδείξεις των στελεχών της οργάνωσης και να επιλέγουν ασφαλή σημεία για να παρακολουθήσουν τον αγώνα .Η διαδρομή όντας 6,4 χλμ. έχει πάρα πολλά ασφαλή και άνετα σημεία θέασης.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την Περιφέρεια Πελοποννήσου , και τον Δήμο Άργους – Μυκηνών για την αργή τους στην προσπάθεια μας.
Η Οργανωτική Επιτροπή του ΑΣΣΟΑΑ
www.assoaa.gr
Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.@fb
www.achladokamposhillclimb.gr
Καλό αγώνα σε όλους !!!
10.06.2025
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΠΙΤΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Αγαπητοί αθλητές , ομαδάρχες ,μηχανικοί. Η επιχείρηση Αρδάμης Venue ,έχει σταματήσει να λειτουργεί. Η οργανωτική επιτροπή του αγώνα σε συνεργασία με τον δήμο ΄ Αργους θα τοποθετήσει κάδους απορριμμάτων και τουαλέτες. Στο χώρο θα λειτουργεί και καντίνα.
Ο κος Αρδάμης μας παραχώρησε αφιλοκερδώς και τον ευχαριστούμε τον εξωτερικό χώρο του εστιατορίου και μας ζήτησε να μην τοποθετήσουμε καμία σήμανση (κορδέλες κλπ)
να μην βάψουμε στο οδόστρωμα και γενικότερα να μην προξενήσουμε φθορές στο χώρο.
Η Οργανωτική Επιτροπή του Αγώνα.
10.04.2025
9.24.2025
ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΥ 2025 Δ.Τ.1
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται με τον έκτο αγώνα της χρονιάς την Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2025 η οποία προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών και στο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Ο αγώνας διοργανώνεται από το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α., με την υποστήριξη της ΟΜΑΕ (Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος).
Σας καλούμε να παρακολουθήσετε έναν αγώνα με ήχο ,θέαμα και υψηλού επιπέδου αθλητικές επιδόσεις.
Ο αγώνας θα γίνει στις 11-12/10/2025 στην ιστορική διαδρομή της Π.Ε.Ο. Άργους Τρίπολης.
Μια διαδρομή με μεγάλο πλάτος στα περισσότερα σημεία της ,με στροφές και φουρκέτες όλων των ειδών και άσφαλτο προδιαγραφών αυτοκινητοδρομίου που δεν γλιστράει. Με μήκος 6,4 χλμ είναι η μεγαλύτερη σε μήκος από όλους τους αγώνες του Πρωταθλήματος με πολλά τεχνικά κομμάτια που πρέπει να προσπαθήσεις για να πετύχεις την καλή επίδοση.
Οι θεατές θα παρακολουθήσουν έντονες μάχες σε όλες της κατηγορίες και κλάσεις με αγωνιστικά αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών, από τα Ιστορικά που θυμίζουν το δυνατό παρελθόν των Αγώνων Αναβάσεων της χώρας μας, τα σύγχρονα των ομάδων R,A,N,E μέχρι τα ''τέρατα'' των εκατοντάδων ίππων της Formula Saloon, θα διεκδικήσουν τα πολυπόθητα τρόπαια.
Η διαδρομή, απέχει περίπου 15 χιλιόμετρα από το Άργος και 35 χιλιόμετρα από την Τρίπολη. Η είσοδος των θεατών στην διαδρομή με αυτοκίνητο θα επιτρέπεται και από τις δύο πλευρές μέχρι τις 09.00πμ
Στην διαδρομή υπάρχει πολύς και ασφαλής χώρος παρακολούθησης για τους θεατές, τους οποίους παρακαλούμε θερμά να ακολουθούν τις υποδείξεις των ανθρώπων της οργάνωσης για να ευχαριστηθούν με ασφάλεια τον Αγώνα.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την Περιφέρεια Πελοποννήσου και τον Δήμο του Άργους-Μυκηνών για την βοήθεια τους στον αγώνα μας.
Η περίοδος συμμετοχών έχει ανοίξει.
Οι συμμετοχές θα γίνονται δεκτές μόνο μέσω του Σ.Δ.Δ.Α. (www.e-omae-epa.gr),
Το Γραφείο τύπου του ΑΣΣΟΑΑ
www.achladokamposhillclimb.gr
www.assoaa.gr
email:assoaa@ymail.com
9.22.2025
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ KANONIΣMOΣ ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΥ 2025 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ KANONIΣMOΣ
ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΥ 2025
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ
ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΩΝ (ΕΠ.Α.)
ΠPOΓPAMMA
:
Ημερομηνία Ώρα Τόπος
Έναρξη Eγγραφών Συμμετοχής 22/9/25 10.00 www.e-omae-epa.gr
Λήξη Eγγραφών Συμμετοχής 3/10/25 24.00 www.e-omae-epa.gr
Διανομή εντύπων και αριθμών συμμετοχής 11/10/25 10.00 ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Διοικητικός & Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος 11/10/25 08.00 ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ-PITS
1η Συνεδρίαση Αγωνοδικών 11/10/25 10.00 ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Δημοσίευση Πίνακα Εκκινούντων 11/10/25 10.20 INFOMEGA
Κλείσιμο δρόμου 11/10/25 09.30 ΠΕΟ ΑΡΓΟΥΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Υποχρεωτική ενημέρωση αγωνιζομένων 11/10/25 10.00 PITS
Χρονομετρημένες δοκιμές 11/10/25 10.30 ΠΕΟ ΑΡΓΟΥΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Κλείσιμο δρόμου 11/10/25 09.00 ΠΕΟ ΑΡΓΟΥΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Εκκίνηση αγώνα 12/10/25 10.30 ΠΕΟ ΑΡΓΟΥΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Tελικός Τεχνικός Έλεγχος 12/10/25 ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ PARC FERME
Δημοσίευση αποτελεσμάτων 12/10/25 ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ INFOMEGA.gr
Απονομή Επάθλων 12/10/25 2 ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΡΓΟΥΣ ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΓPAMMATEIA TOY AΓΩNA
H Γραμματεία του Aγώνα θα λειτουργεί μέχρι την 8η Οκτωβρίου στα γραφεία του ΑΣΣΟΑΑ Στεφάνου Σαράφη 76 Βύρωνας, νέα Ελβετία (69360529458, 6974759800).
Oι Αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών. Από 9/10 και 10/10 η Γραμματεία θα βρίσκεται στο Ardamis Venue.
EΠIΣHMOΣ ΠINAKAΣ ANAKOINΩΣEΩN
Στην γραμματεία και στα https://www.facebook.com/groups/assoaa,
www.assoaa.gr
ΓΡΑΦΕΙΟ TYΠOY
Στην Γραμματεία και στο https://www.facebook.com/groups/assoaa,
APΘPO 1 – OPΓANΩΣH
1.1 ΚΑΘOPIΣMOΣ
O Oργανωτής ΑΣΣΟΑΑ μετά από έγκριση της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ, οργανώνει τον ΑΓΏΝΑ ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΥ 2025 ο οποίος θα διεξαχθεί στην ΠΕΟ Αργους Τριπολης.
O αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις
α. Tου Eθνικού Aθλητικού Kανονισμού (EAK) και των παραρτημάτων του
β. Tης Προκήρυξης Πρωταθλημάτων της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ καθώς και των εγκυκλίων της
γ. Tου Γενικού Κανονισμού και των παραρτημάτων του
δ. Tου Συμπληρωματικού Kανονισμού του Οργανωτή (που αποτελεί συμπλήρωμα του Γενικού Κανονισμού) και των παραρτημάτων του.
1.2 OPΓANΩTIKH EΠITPOΠH
Πρόεδρος … ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΟΥΡΤΟΥΝΗΣ ….…………………………
Mέλη … ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΡΑΣΥΡΑΚΗΣ …………………………….
…ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΚΑΛΗΣ…………………………….
1.3 ΣTEΛEXH TOY AΓΩNA
Πρόεδρος Aγωνοδικών ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ
Παρατηρητής ΕΠΑ/ΟΜΑΕ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΕΚΟΣ
2ος Αγωνοδίκης ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
3ος Aγωνοδίκης ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ
Αλυτάρχης ΑΡΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
Bοηθός Αλυτάρχη ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΛΗΣ
Γραμματέας του Αγώνα ΚΥΡΙΑΚΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος ΑΛΕΞΙΟΣ ΜΑΡΑΝΤΖΙΔΗΣ
Tεχνικοί Έφοροι
MIRKO COSER
Υπεύθυνος Γιατρός Θ.Α.
Έφορος Αποτελεσμάτων …….INFOMEGA……………….....…
Έφορος Χρονομέτρησης ……….INFOMEGA………………………….…...
Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου ……..…ΑΣΣΟΑΑ………………………….…
APΘPO 2 - ΓENIKA
O αγώνας περιλαμβάνεται ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ και στο ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ
APΘPO 3 - ΠEPIΓPAΦH
Το σύνολο της διαδρομής της ανάβασης θα είναι 12,8 χλμ. περίπου.
Θα διεξαχθεί σε 2 σκέλη, μήκους 6,4 χλμ. το κάθε ένα.
Οι αγωνιζόμενοι θα ανέβουν δύο φορές και για την κατάταξη θα λαμβάνεται υπόψη το άθροισμα των χρόνων των δύο σκελών της.
APΘPO 4 - AYTOKINHTA ΔEKTA
4.1 Αυτοκίνητα των ομάδων N και A που είναι αναγνωρισμένα μέχρι την ημερομηνία του αρχικού τεχνικού ελέγχου, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Παραρτήματος J του ΔAK.
4.2 Αυτοκίνητα των ομάδων Ε, σύμφωνα με τoυς αντίστοιχους τεχνικούς κανονισμούς.
4.3 Αυτοκίνητα oποιασδήποτε ομάδας που έχει προταθεί και εγκριθεί από την ΕΠΑ, (π.χ. Ενιαίο κλπ).
4.4 Αυτοκίνητα της ομάδας FORMULA SALOON (στην ομάδα αυτή προσμετρούν και τα αυτοκίνητα Drift).
4.5 Ιστορικά Αυτοκίνητα, σύμφωνα με το Παράρτημα Κ
Tα αυτοκίνητα των παρακάτω ομάδων Ν, A, Ε και Ιστορικά, θα χωρισθούν σε κλάσεις, ανάλογα με τον κυβισμό τους.
4.6 Κλάσεις ΑΓΩΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
4.6.1 Tα αυτοκίνητα της Oμάδας N υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις:
N1 – N2 – N3 – N4
4.6.2 Tα αυτοκίνητα της Oμάδας A υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις:
A5 – A6 – A7 – A8
4.6.3 Tα αυτοκίνητα της Oμάδας Ε υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις:
E9 – E10 – E11 – E12Δ
4.6.4 Τα αυτοκίνητα της Ομάδας FORMULA SALOON υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις:
Κλάση FSA
Κλάση FSA 2 L
Κλάση FST (Turbo, Τετρακίνητα Παραγωγής)
Κλάση FST2 (Turbo, Δικίνητα Παραγωγής)
4.6.5 Τα αυτοκίνητα των Ιστορικών υποδιαιρούνται σε 4 κατηγορίες (Κατ. 1, 2, 3, και 4) και σε 5 κλάσεις
Κλάσεις (ΑΓΩΝΑ ΚΥΠΕΛΛΟΥ–ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΛΥΝΙΚΟΥΣ)
4.7.1 Τα αυτοκίνητα υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις:
Οι κατηγορίες είναι:
Cat 4 (E9, N2, N1, A0, A5, A5KC, R1A, R1B, Ra5, Ιστορικά έως 1300cc)
Cat 3 (A6, E10, N3, Ra4B, Ra4C, R2B, R2BGR, Ra3b, Ιστορικά έως 1600cc)
Cat 2 (A7, E11, E10+, R3C, R3Τ, A6KC, S1600, R2C, Iστορικά έως 2000cc)
Cat 1 (WRC έως 31/12/2010, S2000, R5/Ra2, E12T, A7KC, A8, E12Δ, Ν4, R4GR, Ra3B, Ra3C, Ra3D, Ιστορικά πάνω από 2000cc)
4.7.2 Οι κλάσεις της Formula Saloon είναι:
FSA έως 2L
FSA πάνω από 2L
FST 2
FST
4.7.3 Τα αυτοκίνητα των Ιστορικών υποδιαιρούνται σε 4 κατηγορίες (Κατ.1, 2, 3, και 4) και σε 5 κλάσεις κατατάσσονται ανάλογα με τον κυβισμό τους.
APΘPO 5 - ΔIKAIOYMENOI ΣYMMETOXHΣ
5.1 Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρη άδεια διαγωνιζομένου ή αγωνιζομένου.
5.2 Aν σαν διαγωνιζόμενος αναφέρεται νομικό πρόσωπο ή εφόσον αυτός δεν επιβαίνει του αυτοκινήτου κάθε υποχρέωσή του βαρύνει απόλυτα, αλληλέγγυα και αδιαίρετα τον οδηγό που έχει δηλωθεί στη δήλωση συμμετοχής.
5.3 Στους ΑΓΩΝΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ένας αγωνιζόμενος ΔΕΝ μπορεί να συμμετάσχει με διαφορετικό αυτοκίνητο σε δύο διαφορετικές ομάδες και κλάσεις.
5.4 Aν ο διαγωνιζόμενος δεν επιβαίνει του αυτοκινήτου μπορεί να δηλώσει μέχρι δύο οδηγούς ανά αυτοκίνητο, με την προϋπόθεση ότι κατά τον αρχικό τεχνικό έλεγχο θα δηλώσει αυτόν που τελικά θα συμμετάσχει.
5.5 Εάν ένας αγωνιζόμενος συμμετέχει σε κάποιο από τα προκηρυχθέντα από την ΕΠΑ έπαθλα εταιριών ΔΕΝ μπορεί να συμμετάσχει στην ίδια ανάβαση και σε άλλη κατηγορία.
5.6 Το ντουμπλάρισμα αυτοκινήτου απαγορεύεται.
5.7 Ένας αγωνιζόμενος που στο πρώτο σκέλος του αγώνα δεν τερμάτισε, έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει στο δεύτερο σκέλος, εφόσον το αυτοκίνητο ελεγχθεί από τον τεχνικό έφορο και βρεθεί ασφαλές.
Στην περίπτωση αυτή ο συγκεκριμένος αγωνιζόμενος τρέχει εκτός συναγωνισμού και δεν συμπεριλαμβάνεται στα αποτελέσματα του αγώνα.
APΘPO 6 - ΔHΛΩΣH ΣYMMETOXHΣ – EΓΓPAΦEΣ
6.1 Όποιος θέλει να λάβει μέρος στην Aνάβαση πρέπει να δηλώσει συμμετοχή μέσω του Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων (ΣΔΔΑ) (Εγκύκλιος 6 και επόμενες).
H δήλωση πρέπει να υποβληθεί μέχρι την Παρασκευή και ώρα έως 24:00 της προηγούμενης από τον αγώνα εβδομάδας.
Για τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των εγγραφών ο Oργανωτής πρέπει απαραίτητα να ακολουθεί την εγκύκλιο 6 της ΕΠΑ.
Η τοποθέτηση των αυτοκινήτων στα pits θα γίνει κατά κατηγορία, με πρώτη την κατηγορία που θα ξεκινάει πρώτη. Σε περίπτωση που έχουμε ομάδα service η οποία υποστηρίζει περισσότερα από ένα αυτοκίνητα διαφόρων κατηγοριών, θα τοποθετείται στο χώρο της κατηγορίας που ξεκινάει πρώτη.
Κάθε αγωνιζόμενος που επιθυμεί να έχει κοινό service με άλλον αγωνιζόμενο, υποχρεούται να το δηλώνει στην δήλωση συμμετοχής.
6.2 H Οργανωτική Επιτροπή έχει το δικαίωμα να μη δεχθεί περισσότερες από …125… συμμετοχές.
APΘPO 7 - ΠAPABOΛO ΣYMMETOXHΣ – AΣΦAΛIΣH
Καμία συμμετοχή δεν θα γίνεται δεκτή και δεν θα ανακοινώνεται αν δεν έχει εξοφληθεί το παράβολο συμμετοχής και στον οργανωτή μέχρι την λήξη των συμμετοχών.
7.1 Tα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται με την Εγκύκλιο 3 της ΕΠΑ. ΜΕΧΡΙ 1600κε στο ΣΔΔΑ 105 euro και στον Οργανωτή 190 euro , ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1600κε στο ΣΔΔA 105 euro και στον Οργανωτή 230 euro. Λογαριασμός Τραπεζας Πειραιώς GR5301720480005048089895465 Δικαιούχος ΑΣΣΟΑΑ
7.2
Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η υπέρβαση των ανωτάτων ορίων που καθορίζει η ΕΠΑ. Βλέπε Εγκυκλίους 6 και επόμενες
Απαγορεύονται ΑΥΣΤΗΡΑ οι πινακίδες “ΔΟΚ” ,“Μ” και οι ’’ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ’’.
7.2 Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του αγωνιζόμενου που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους.
H ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών, όπως αυτές ορίζονται στο πρόγραμμα και του αγώνα (από τη στιγμή της εκκίνησής του) και παύει να ισχύει με τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ένστασης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης του αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν.
7.3 Tο παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται στις εξής περιπτώσεις:
α. Eάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή
β. Eάν ο αγώνας ματαιωθεί ή αναβληθεί
γ. Μπορεί να επιστραφεί μέρος του παράβολου συμμετοχής από τον Οργανωτή σύμφωνα με όρους που θα αναφέρονται στον Συμπληρωματικό Κανονισμό.
Το παράβολο συμμετοχής δεν επιστρέφεται σε περίπτωση αποκλεισμού του αυτοκινήτου λόγω τεχνικού προβλήματος στον αρχικό τεχνικό έλεγχο.
APΘPO 8 - ΣEIPA EKKINHΣHΣ
H σειρά εκκίνησης των αυτοκινήτων θα καθορίζεται ως εξής:
ΑΓΩΝΑΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
Ομάδα Ν (Ν1, Ν2, Ν3, Ν4)
Ομάδα Α (Α5, Α6, Α7, Α8)
Ομάδα Ε (Ε9, Ε10, Ε11, Ε12)
Ομάδα FORMULA SALOON
Κατηγορία Ιστορικών
Αυτοκίνητα Drift (προσμετρούν στην Ομάδα FS)
ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΥΠΕΛΛΟΥ Η ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
Οι κατηγορίες είναι:
Cat 4 (E9, N2, N1, A0, A5, A5KC, R1A, R1B, Ra5, Ιστορικά έως 1300cc)
Cat 3 (A6, E10, N3, Ra4B, Ra4C, R2B, R2BGR, Ra3b, Ιστορικά έως 1600cc)
Cat 2 (A7, E11, E10+, R3C, R3Τ, A6KC, S1600, R2C, Iστορικά έως 2000cc)
Cat 1 (WRC έως 31/12/2010, S2000, R5/Ra2, E12T, A7KC, A8, E12Δ, Ν4, R4GR, Ra3B, Ra3C, Ra3D, Ιστορικά πάνω από 2000cc)
Οι κατηγορίες της Formula Saloon είναι:
FSA έως 2L
FSA πάνω από 2L
FST 2
FST
APΘPO 9 - METPA AΣΦAΛEIAΣ / KYKΛOΦOPIA
Όπως αναφέρονται στον Γ.Κ. Αναβάσεων 2022
O αγωνιζόμενος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και των επισήμων δοκιμών οφείλει να φέρει πάνω στο αυτοκίνητό του τουλάχιστον την πίσω πινακίδα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου (Αγωνιστικές ή Ιστορικές).
Απαγορεύεται όταν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα επιστρέφουν από το parc fermé του τερματισμού προς τα pits, (αγώνας και δοκιμές) να επιβαίνουν άλλα άτομα εκτός από τον συμμετέχοντα στον αγώνα οδηγό επί ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα.
APΘPO 10 - ΑΡΧΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Ο Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος με ΔΤΤ χωρίς την παρουσία του αυτοκινήτου καταργείται. (Άρθρο 2.5 Εγκύκλιος 10)
Ο Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος διενεργείται σύμφωνα με το άρθρο 17 του Γ.Κ. Αναβάσεων
ΑΡΘΡΟ 11 ΔΟΚΙΜΕΣ
11.1 AΠAΓOPEYETAI κάθε δοκιμή ή αναγνώριση στις διαδρομές που αναφέρονται στο πρωτάθλημα Αναβάσεων οποιαδήποτε ώρα και ημέρα με αυτοκίνητο που θα διαθέτει Roll bar, Roll cage, καθίσματα μπάκετ, αγωνιστική εξάτμιση, ζώνες 4 ή 6 σημείων ή αγωνιστική εξωτερική εμφάνιση.
11.2 Αναγνωρίσεις με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο σε ρυθμούς αγώνα απαγορεύονται.
11.3 Οι αναγνωρίσεις το Σάββατο και την Κυριακή επιτρέπονται μέχρι 1 ώρα πριν την έναρξη των δοκιμών και του αγώνα, εκτός αν ο Οργανωτής για λόγους ιδιαιτερότητας της Ανάβασης ανακοινώσει στον Συμπληρωματικό Κανονισμό άλλη ώρα. Οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να έχουν επιστρέψει στα Pits μέχρι την ώρα που κλείνει ο δρόμος από την αφετηρία.
Οδηγός που θα παραβεί τα παραπάνω θα τιμωρείται με αποκλεισμό από τον συγκεκριμένο αγώνα. Oι οργανωτές θα είναι υπεύθυνοι για την τήρηση των ανωτέρω.
11.4 Στην ίδια διαδρομή που έχει ορισθεί για τον αγώνα θα γίνονται και οι Δοκιμές, την προηγούμενη ημέρα με ώρα έναρξης που θα αναφέρεται στον Συμπληρωματικό Κανονισμό.
11.5 Θα γίνονται τρεις (3) Χρονομετρημένες Δοκιμές για όλους τους συμμετέχοντες.
11.6 Oι Δοκιμές θα γίνουν με προδιαγραφές ίδιες με αυτές του αγώνα.
11.7 Οι εκκινήσεις και στα 3 σκέλη θα γίνονται σύμφωνα με τον αριθμό συμμετοχής.
11.8 Τα αποτελέσματα και από τις 3 Χρονομετρημένες Δοκιμές θα ανακοινώνονται άμεσα στους αγωνιζόμενους.
11.9 Οδηγός που δεν θα λάβει μέρος τουλάχιστον σε μια από τις Δοκιμές αποκλείεται από τον Αγώνα.
11.10 Αν ένας αγωνιζόμενος για πολύ σοβαρό λόγο, που πρέπει να πιστοποιηθεί, δεν μπόρεσε να κάνει Χρονομετρημένες Δοκιμές ή εκκίνησε αλλά δεν ολοκλήρωσε τη δοκιμή, τότε οι Αγωνοδίκες θα εξετάσουν για το αν θα εκκινήσει ο αγωνιζόμενος τον αγώνα με την προϋπόθεση ότι θα υποβάλει σχετικό γραπτό αίτημα πριν από την 2η Συνεδρίαση των Αγωνοδικών μετά το τέλος των Χρονομετρημένων Δοκιμών.
11.11 Mόνο λόγω ανωτέρας βίας και μετά από απόφαση των Αγωνοδικών και εισήγηση του Τεχνικού Eφόρου, επιτρέπεται στον οδηγό να χρησιμοποιήσει στις δοκιμές άλλο αυτοκίνητο από αυτό που έχει δηλώσει εγγράφως στην Οργανωτική Επιτροπή. Στο αυτοκίνητο αυτό, που θα πρέπει να έχει τα ανάλογα μέτρα ασφαλείας και που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στις δοκιμές, θα δοθεί ιδιαίτερος αριθμός συμμετοχής και ο χρόνος του δεν θα ανακοινωθεί.
11.12 Ο οργανωτής υποχρεούται στην έξοδο των Pits και πριν την εκκίνηση, να οριοθετήσει χώρο συγκέντρωσης των αγωνιστικών αυτοκινήτων μιας κλάσης/ομάδας (Pre Race Area). Ο χώρος αυτός θα πρέπει να είναι περιφραγμένος, να επιτηρείται από δύο κριτές εκτός των κριτών εισόδοu και εξόδου και στην είσοδο του να υπάρχει ρολόι με επίσημη ώρα την ώρα του GPS + την ώρα ζώνης. Η απόσταση από την έξοδο από το χώρο συγκέντρωσης των αγωνιστικών (pre race area) έως την εκκίνηση θα είναι περίπου 400 μέτρα και θα επιτηρείται από κριτές που θα έχουν οπτική επαφή μεταξύ τους.
Ο χώρος συγκέντρωσης των αγωνιστικών θα πρέπει να καταλαμβάνει την δεξιά πλευρά του δρόμου έτσι ώστε να διευκολύνεται η κυκλοφορία των οχημάτων ασφαλείας.
Ο Οργανωτής υποχρεούται να οριοθετήσει χώρο περίπου 400 m για προθέρμανση ελαστικών. Αυτός ο χώρος WARM UP οριοθετείται από την έξοδο του χώρου συγκέντρωσης (pre race area) έως την εκκίνηση.
11.13 Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα πρέπει να προσέρχονται στο χώρο συγκέντρωσης πριν την εκκίνηση (Pre Race Area), εντός του προκαθορισμένου ωραρίου που θα ανακοινώνεται από τον Αλυτάρχη. Θα προσέρχονται με τον αριθμό συμμετοχής τους και θα εξέρχονται του χώρου για να κατευθυνθούν στην εκκίνηση σύμφωνα πάλι με τον αριθμό συμμετοχής τους. Αν οι αγωνιζόμενοι της κλάσης είναι περισσότεροι των έξι (6), κλάση θα διαιρείται, ώστε να μην υπερβαίνει ο αριθμός των αγωνιστικών που θα προσέρχονται τον αριθμό έξι
11.14 Μη προσέλευση στο χώρο συγκέντρωσης (Pre Race Area) εντός του ανακοινωθέντος ωραρίου σημαίνει αποκλεισμός από τον αγώνα.
11.15 Μετά την είσοδο στο χώρο συγκέντρωσης (Pre Race Area) Απαγορεύεται η επιστροφή στο χώρο των Pits χωρίς την εντολή του Αλυτάρχη. Διευκρινίζεται: a)Σε περίπτωση μεγάλης διακοπής του αγώνα με εντολή Αλυτάρχη θα μπορούν να επιστρέψουν στο χώρο των pits. b)Σε περίπτωση αλλαγής των καιρικών συνθηκών, όπου θα απαιτείται αλλαγή ελαστικών, με εντολή Αλυτάρχη θα μπορούν να επιστρέψουν στα pits για την αλλαγή.
11.16 Στο χώρο συγκέντρωσης (Pre Race Area) επιτρέπεται η παρουσία ΑΥΣΤΗΡΑ ενός ατόμου για κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο.
11.17 Εάν ένα αυτοκίνητο δεν εξέλθει από το Pre Race Area στην προκαθορισμένη ώρα του (για οποιοδήποτε λόγο) αποκλείεται από την τρέχουσα διαδικασία.
11.18 Σημείωση: Από 1/1/2023 σε όλους τους αγώνες Αναβάσεων απαγορεύεται η χρήση όλων των θερμαντικών μέσων των ελαστικών.
11.19 Στις Δοκιμές ισχύουν όλα όσα ισχύουν και στον Αγώνα.
APΘPO 12 – AΓΩNAΣ
12.1 Δεν επιτρέπεται η διοργάνωση WARM UP ανεξάρτητα αν έχουν αλλάξει ή όχι οι καιρικές συνθήκες από τις δοκιμές του Σαββάτου.
12.2 Ο οργανωτής θα οργανώσει ένα χώρο για την προθέρμανση των ελαστικών των αυτοκινήτων που θα είναι διαφορετικός από αυτόν που έχει προβλεφθεί για τα Pits.
Ο χώρος αυτός οριοθετείται από την έξοδο του μέχρι. πριν την αφετηρία.
Η απόσταση αυτή θα επιτηρείται από φύλακες οι οποίοι θα έχουν οπτική επαφή μεταξύ τους σε όλη τη διαδρομή του χώρου προθέρμανσης ελαστικών. Θα έχουν σφυρίχτρες για να ενημερώνουν τους θεατές για την άφιξη αγωνιστικού και θα ενημερώνουν τον Αλυτάρχη αν δουν αυτοκίνητο να κινείται επικίνδυνα μέσα στο χώρο του προθέρμανσης των ελαστικών.
Η ανώτατη ταχύτητα στο χώρο προθέρμανσης των ελαστικών είναι τα 50 χλμ./ω. Η μη συμμόρφωση θα αναφέρεται στους Αγωνοδίκες που μπορεί να επιβάλουν ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι αποκλεισμό. Στον χώρο αυτό, απαγορεύεται να επιβαίνει στο αγωνιστικό αυτοκίνητο άλλο άτομο εκτός του συμμετέχοντος στον αγώνα οδηγού.
Απαγορεύεται οποιαδήποτε κίνηση για προθέρμανση στον χώρο των Pits. Το όριο ταχύτητας εντός των Pits καθορίζεται στα 30 χλμ. Η παρακολούθηση της ταχύτητας θα γίνεται από εξουσιοδοτημένο κριτή. Παράβαση των ανωτέρω θα επιφέρει ποινή 10΄΄ για την πρώτη παράβαση και εκτός αγώνα στην δεύτερη.
Στην έξοδο του χώρου συγκέντρωσης των αγωνιστικών (Pre Race Area) θα υπάρχει Τεχνικός Έφορος ο οποίος θα ελέγχει την ετοιμότητα οδηγού και αυτοκινήτου. Μη συμμόρφωση του οδηγού αναφέρεται στους Αγωνοδίκες.
12.3 Ο χρόνος μεταξύ των εκκινήσεων των αυτοκινήτων, δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 30΄΄.
12.4 Στη γραμμή εκκίνησης τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι ακίνητα με αναμμένη τη μηχανή και να επιβαίνει σε αυτά μόνον ο οδηγός.
12.5 50 εκ. πριν από τη γραμμή της αφετηρίας θα υπάρχει σημειωμένη γραμμή όπου θα τοποθετείται ένα κοντάρι κατακόρυφα ακριβώς πάνω στη γραμμή, όπου και θα σταματάει το αυτοκίνητο. H εκκίνηση θα δοθεί με τη σημαία του Αφέτη.
12.6 Tο αυτοκίνητο θεωρείται ότι ξεκίνησε από τη στιγμή που θα ενεργοποιηθεί το σύστημα χρονομέτρησης από το αυτοκίνητο.
12.6.α H εκκίνηση θα γίνεται με παλλόμενο φανάρι όπως στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Το φανάρι οπτικοποιεί τους χρόνους του κανονισμού και βοηθάει τον Αλυτάρχη αλλά και τους οδηγούς στην διατήρηση του ρυθμού του Αγώνα. Συγκεκριμένα δουλεύει ως εξής ,Κόκκινο 25 δευτερόλεπτα ,έρχεται το αυτοκίνητο στην αφετηρία στην γραμμή εκκίνησης ,Κίτρινο 5 δευτερόλεπτα όπου ο αφέτης σηκώνει την Σημαία ,και Πράσινο 30 δευτερόλεπτα στην διάρκεια των οποίων έχει δικαίωμα να εκκινήσει το αυτοκίνητο. Ο Αλυτάρχης θα αποφασίζει αν θα δώσει έναν δεύτερο κύκλο σε κάποιον οδηγό για κάποιο απρόβλεπτο λόγο (π.χ ένα έντομο που μπήκε ξαφνικά στο αυτοκίνητο , η οδηγός έφτασε στην εκκίνηση με λανθασμένο δέσιμο ζώνης ασφαλείας ). Το φανάρι δεν χρησιμοποιείται για να αποδοθεί ποινή , αλλά ο παρακάτω κανονισμός 12.9
12.7 Στους αγώνες Πρωταθλήματος η χρονομέτρηση θα γίνεται με σένσορες. Σε περίπτωση ανυπέρβλητου εμποδίου και με έγκριση της ΕΠΑ, η χρονομέτρηση θα γίνεται με φωτοκύτταρα. Γενικά η χρονομέτρηση θα γίνεται με ακρίβεια εκατοστών του δευτερολέπτου με μηχανικά ή ηλεκτρονικά χρονόμετρα που ενεργοποιούνται είτε με αυτόματες συσκευές είτε χειροκίνητα από τον χρονομέτρη.
12.8 Δεν δίνεται δεύτερη εκκίνηση παρά μόνο εφόσον οι Αγωνοδίκες κρίνουν ότι τούτο είναι αναγκαίο (άρθρο 15.12.2).
12.9 Στην περίπτωση που το αυτοκίνητο, ενώ βρίσκεται στη γραμμή αφετηρίας και μετά την πτώση της σημαίας εκκίνησης και πριν την ενεργοποίηση του μηχανισμού χρονομέτρησης, δεν ξεκινήσει εντός 30’’(τριάντα δευτερολέπτων) αποκλείεται από την διαδικασία εκκίνησης.
12.10 Ο οργανωτής υποχρεούται στην έξοδο των Pits και πριν την εκκίνηση, να οριοθετήσει χώρο συγκέντρωσης των αγωνιστικών αυτοκινήτων μιας κλάσης/ομάδας (Pre Race Area). Ο χώρος αυτός θα πρέπει να είναι περιφραγμένος, να επιτηρείται από δύο κριτές εκτός των κριτών εισόδοu και εξόδου και στην είσοδο του να υπάρχει ρολόι με επίσημη ώρα την ώρα του GPS + την ώρα ζώνης. Η απόσταση από την έξοδο από το χώρο συγκέντρωσης των αγωνιστικών (pre race area) έως την εκκίνηση θα είναι περίπου 400 μέτρα και θα επιτηρείται από κριτές που θα έχουν οπτική επαφή μεταξύ τους.
Ο χώρος συγκέντρωσης των αγωνιστικών θα πρέπει να καταλαμβάνει την δεξιά πλευρά του δρόμου έτσι ώστε να διευκολύνεται η κυκλοφορία των οχημάτων ασφαλείας.
Ο Οργανωτής υποχρεούται να οριοθετήσει χώρο περίπου 400 m για προθέρμανση ελαστικών. Αυτός ο χώρος WARM UP οριοθετείται από την έξοδο του χώρου συγκέντρωσης (pre race area) έως την εκκίνηση.
12.11 Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα πρέπει να προσέρχονται στο χώρο συγκέντρωσης πριν την εκκίνηση (Pre Race Area), εντός του προκαθορισμένου ωραρίου που θα ανακοινώνεται από τον Αλυτάρχη. Θα προσέρχονται με τον αριθμό συμμετοχής τους και θα εξέρχονται του χώρου για να κατευθυνθούν στην εκκίνηση σύμφωνα πάλι με τον αριθμό συμμετοχής τους. Αν οι αγωνιζόμενοι της κλάσης είναι περισσότεροι των έξι (6), κλάση θα διαιρείται, ώστε να μην υπερβαίνει ο αριθμός των αγωνιστικών που θα προσέρχονται τον αριθμό έξι
12.12 Μη προσέλευση στο χώρο της συγκέντρωσης (Pre Race Area) εντός του ανακοινωθέντος ωραρίου σημαίνει αποκλεισμός από τον αγώνα. Μετά την είσοδο στο χώρο συγκέντρωσης (Pre Race Area) δεν επιτρέπεται η επιστροφή στο χώρο των Pits χωρίς την εντολή του Αλυτάρχη. Διευκρινίζεται: a)Σε περίπτωση μεγάλης διακοπής του αγώνα με εντολή Αλυτάρχη θα μπορούν να επιστρέψουν στο χώρο των pits. b)Σε περίπτωση αλλαγής των καιρικών συνθηκών, όπου θα απαιτείται αλλαγή ελαστικών, με εντολή Αλυτάρχη θα μπορούν να επιστρέψουν στα pits για την αλλαγή.
12.13 Στο χώρο συγκέντρωσης (Pre Race Area) επιτρέπεται η παρουσία ΑΥΣΤΗΡΑ ενός ατόμου για κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο.
12.14 Εάν ένα αυτοκίνητο δεν εξέλθει από το Pre Race Area στην προκαθορισμένη ώρα του (για οποιοδήποτε
λόγο) αποκλείεται από την τρέχουσα διαδικασία.
12.15 Τερματισμός γίνεται μετά φοράς (flying).
12.16 Απαγορεύεται αυστηρά, για λόγους ασφαλείας, το προσπέρασμα του αυτοκινήτου από την έξοδο του χώρου συγκέντρωσης (Pre Race Area) μέχρι και το Parc Ferme.
12.17 Σημείωση: Από 1/1/2023 σε όλους τους αγώνες Αναβάσεων απαγορεύεται η χρήση όλων των θερμαντικών μέσων των ελαστικών.
Αναλυτικά το προσπέρασμα απαγορεύεται:
12.17.1 Από την έξοδο του χώρου συγκέντρωσης (Pre Race Area) Pits μέχρι την εκκίνηση, εκτός αν το προπορευόμενο αυτοκίνητο έχει ακινητοποιηθεί και δεν εμποδίζει την διέλευση των επόμενων αυτοκινήτων.
12.17.2 Από την εκκίνηση έως τον τερματισμό της Ανάβασης. Αν ένας οδηγός προλάβει το προπορευόμενο όχημα, ασχέτως του λόγου που αυτό κινείται αργά (επίδοση, μηχανική βλάβη ή άλλο), μένει πίσω του σε απόσταση ασφαλείας.
Στον τερματισμό αναφέρει στον υπεύθυνο του Parc Ferme το «Κ» από το οποίο είχε οπτική επαφή με το προπορευόμενο όχημα. Ο Αλυτάρχης εφόσον ενημερωθεί από τον αρμόδιο κριτή του «Κ» και εφόσον ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις, θα ζητήσει από τον αγωνιζόμενο να επιστρέψει στην αφετηρία για να επαναλάβει την προσπάθειά του. Είναι στη διακριτική ευχέρεια του Αλυτάρχη σε συνεννόηση με τους Αγωνοδίκες του αγώνα, να αποφασίσει το πότε θα δοθεί στο εν λόγω αγωνιστικό η νέα εκκίνηση, όχι όμως μετά το τέλος της ομάδας στην οποία ανήκει.
12.17.3 Στον χώρο του Parc Ferme, εκτός αν το προπορευόμενο αυτοκίνητο έχει ακινητοποιηθεί και δεν εμποδίζει την διέλευση των επόμενων αγωνιστικών, πάντα κάτω από τις οδηγίες του υπεύθυνου του Parc Ferme.
12.18 Στην περίπτωση μηχανικής βλάβης και εφόσον το αγωνιστικό δεν μπορεί να συνεχίσει προς κάποιο ενδιάμεσο προβλεπόμενο χώρο ή προς τον τερματισμό και προκειμένου να ελευθερωθεί η διαδρομή, το αυτοκίνητο θεωρείται ότι έχει εγκαταλείψει και θα επιστρέψει προς την αφετηρία ΜΟΝΟΝ μετά από εντολή του Αλυτάρχη. Εννοείται ότι όταν επιστρέψει στην αφετηρία, ο αγωνιζόμενος δεν μπορεί να ζητήσει νέα εκκίνηση. Στην επιστροφή από το Parc Ferme μέχρι τα Pits, σε όλα τα σκέλη των δοκιμών και του αγώνα, τα αγωνιστικά πρέπει να βρίσκονται σε μία λωρίδα του δρόμου και να αφήνουν την άλλη ελεύθερη για τις ανάγκες της οργάνωσης ή την διέλευση των θεατών μετά τον τερματισμό του αγώνα.
12.19 Η μη συμμόρφωση στα παραπάνω θα αναφέρεται στους Αγωνοδίκες που μπορεί να επιβάλουν ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό.
12.20 Όταν στην Ανάβαση συμμετέχουν πάνω από 60 αυτοκίνητα, κατά την διάρκεια του 1ου σκέλους του αγώνα, και αφού έχουν αγωνισθεί περίπου το 50% των αγωνιζομένων, και πάντως να έχει συμπληρωθεί η Ομάδα, θα σταματά η διαδικασία του αγώνα και τα αυτοκίνητα που τερμάτισαν στο 1ο σκέλος θα επιστρέφουν στον χώρο των Pits συνοδεία αυτοκινήτου της οργάνωσης προκειμένου να ετοιμασθούν για το 2ο σκέλος. Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής των αυτοκινήτων, ο αγώνας θα συνεχισθεί με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.
12.21 Ο Αλυτάρχης θα μπορεί να συνεχίσει κατά την κρίση του (π.χ. σε ακραία καιρικά φαινόμενα ή καθυστερήσεις από βλάβες / εξόδους κ.λπ. που μπορεί να επηρεάσουν τη διάρκεια του αγώνα) τη διαδικασία εκκινήσεων χωρίς διακοπή, σε συνεννόηση με τους Αγωνοδίκες και εφόσον ενημερωθούν ανάλογα οι αγωνιζόμενοι.
APΘPO 13 - ΤΕΛΙΚΟΣ TEXNIKOΣ EΛEΓXOΣ
Στον τερματισμό θα γίνεται ένας πλήρης και λεπτομερής έλεγχος του αυτοκινήτου. Επίσης μπορεί να γίνεται ενδιάμεσος τεχνικός έλεγχος στον τερματισμό του πρώτου σκέλους του αγώνα, (βλέπε εγκύκλιο 10 “Διαδικασίες Τεχνικών Ελέγχων”). Σε περίπτωση ένστασης, ο έλεγχος θα πραγματοποιηθεί στο συνεργείο KARPEROS MOTORSPORT στη Νεμεα ή στο συνεργείο RACEWORKS Λ.Δημοκρατίας 57 Ηλιούπολη
η .
APΘPO 14 - ENΣTAΣEIΣ – EΦEΣEIΣ
14.1 Το παράβολο ένστασης ισούται με το ισόποσο του παραβόλου συμμετοχής και επιστρέφεται εφόσον η ένσταση γίνει δεκτή.
14.2 Το παράβολο τεχνικών εργασιών, αν απαιτείται, θα οριστεί από τους Αγωνοδίκες σύμφωνα με την εγκύκλιο 10 “Διαδικασίες Τεχνικών Ελέγχων” της ΕΠΑ.
14.3 Oι συμμετέχοντες έχουν δικαίωμα έφεσης σύμφωνα με τον EAK (Άρθρο 15.3). Tο παράβολο της έφεσης ορίζεται στα 1000 εντός 96 ωρών από τη στιγμή που ο εφεσιβάλλων κοινοποίησε στους Αγωνοδίκες την πρόθεσή του να ασκήσει έφεση. Ελλείψει αυτού, η Αγωνιστική Άδεια του εφεσιβάλλοντος θα ανασταλεί αυτόματα έως ότου γίνει η πληρωμή.
Αν η έφεση απορριφθεί ή εάν αποσυρθεί αφού ασκήθηκε, κανένα μέρος του παραβόλου δεν θα επιστραφεί.
APΘPO 15 - KATATAΞH / ANAKOINΩΣH AΠOTEΛEΣMATΩN
15.1 Το αποτέλεσμα δίνεται από το άθροισμα των χρόνων των δύο σκελών. Για να θεωρηθεί ότι τερμάτισε ένας διαγωνιζόμενος είναι υποχρεωτικός ο τερματισμός και στα δύο σκέλη.
Στην περίπτωση που δύο ή περισσότεροι οδηγοί ισοβαθμίσουν στο τέλος του αγώνα τότε η ισοβαθμία λύνεται υπέρ του αγωνιζόμενου που στο πρώτο σκέλος έκανε καλύτερο χρόνο. Εάν η ισοβαθμία δεν λυθεί τότε οι ισοβαθμούντες παίρνουν την ίδια θέση στην κατάταξη και ο επόμενος παίρνει τη μεθεπόμενη.
15.2 Μετά τον τερματισμό κάθε σκέλους θα εκδοθούν προσωρινά αποτελέσματα για κάθε ομάδα
15.3 Η Ανακοίνωση των Προσωρινών Αποτελεσμάτων της τελικής κατάταξης κάθε ομάδας θα γίνει στην Γραμματεία και θα μοιρασθεί με έντυπο στους αθλητές , 15’λεπτά μετά τον τερματισμό του τελευταίου αγωνιστικού αυτοκινήτου στο τέλος του δεύτερου σκέλους.
15.4 Τα αποτελέσματα της τελικής κατάταξης κάθε ομάδας (στο τέλος του δεύτερου σκέλους), οριστικοποιούνται 30’ λεπτά μετά την ανάρτηση τους.
15.5 Στις αναβάσεις ΔEN επιτρέπεται να εκδίδονται γενικές κατατάξεις, ανεξαρτήτως ομάδας, αλλά μόνο γενική κατάταξη για κάθε ομάδα και για κάθε ομάδα/κλάση.
APΘPO 16 - EΠAΘΛA
Όπως ορίζεται από τον Γενικό Κανονισμό Αναβάσεων του 2022
ΕΠΑΘΛΑ (ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ)
Στους 3 πρώτους κάθε Ομάδας απονέμονται Κύπελλα
Στους 3 πρώτους κάθε Κλάσης, κάθε ομάδας Ν, Α, Ε, και Ιστορικά απονέμονται Κύπελλα
Στους 3 πρώτους νικητές των Ομάδων Ν, Α, E έως 2 Λίτρα απονέμονται Κύπελλα
Στους 3 πρώτους νικητές κάθε Κλάσης της Ομάδας FORMULA SALOON απονέμονται Κύπελλα
ΕΠΑΘΛΑ (ΑΓΩΝΑΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ–ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΛΥΝΙΚΟΥΣ)
Στους 3 πρώτους κλάσης Cat 4. (Ν – Α – Ε- Ιστορικά έως 1300cc) απονέμονται Κύπελλα
Στους 3 πρώτους κλάσης Cat 3. (Ν – Α – Ε- Ιστορικά έως 1600cc) απονέμονται Κύπελλα
Στους 3 πρώτους κλάσης Cat 2. (Ν – Α – Ε- Ιστορικά έως 2000cc) απονέμονται Κύπελλα
Στους 3 πρώτους κλάσης Cat 1 (Ν – Α – Ε- Ιστορικά πάνω από 2000cc) απονέμονται Κύπελλα
Στους 3 πρώτους κλάσης SALOON Ατμοσφαιρικά FSA έως 2L) απονέμονται Κύπελλα
Στους 3 πρώτους κλάσης SALOON Ατμοσφαιρικά FSA πάνω από 2L) απονέμονται Κύπελλα
Στους 3 πρώτους κλάσης SALOON Turbo FST2 απονέμονται Κύπελλα
Στους 3 πρώτους κλάσης SALOON Turbo FST απονέμονται Κύπελλα
Εφόσον συμπληρώνουν 5 συμμετοχές σε κάποια από τις κλάσεις Ομάδας, απονέμονται Κύπελλα
H Ανακοίνωση Νικητών και η Απονομή Επάθλων με βάση τη Γενική Κατάταξη ανεξαρτήτως ομάδας απαγορεύεται.
ΑΡΘΡΟ 17 - AΠONOMH
H Aπονομή των Eπάθλων θα γίνει την: ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 12/10/2025 ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣTO ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΑΡΓΟΥΣ ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.
Οι οδηγοί που κατατάσσονται και βραβεύονται, είναι υποχρεωτικό να παρευρίσκονται στην τελετή απονομής του εκάστοτε αγώνα. Σε περίπτωση απουσίας του από την τελετή απονομής, εκτός από την περίπτωση ανωτέρας βίας, οι Αγωνοδίκες θα επιβάλουν χρηματική ποινή ύψους 200€..
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)